Πώς χάνουν οι επώνυμοι 10 kgs σε λίγους μήνες

Γράφτηκε από COSMETIC DERMA MEDICINE :: [Κυριακή, 06 Δεκέμβριος 2015 13:51]
Πώς χάνουν οι επώνυμοι 10 kgs σε λίγους μήνες

Διαβάστε το μενού που ακολούθησε Ελληνίδα ηθοποιός για να ξεφορτωθεί 10 κιλά μέσα σε μερικούς μήνες. Τι συστήνει η διατροφολόγος της Άννα Κόμπου σε όσους θέλουν να χάσουν βάρος.


Ένα ισορροπημένο μενού που δεν στερείται θρεπτικών συστατικών και κυρίως της επιτρέπει να τρώει το αγαπημένο της πιάτο υιοθέτησε επί μερικούς μήνες γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός, ακολουθώντας με συνέπεια τις οδηγίες της Άννας Κόμπου, διαιτολόγου-διατροφολόγου στην Advanced Nutrition, μέλος του ομίλου Cosmetic Derma Medicine Medical Group. Το αποτέλεσμα; Μέσα σε μερικούς μήνες η σιλουέτα της άλλαξε και κατάφερε να χάσει 10 κιλά.

Η διατροφολόγος Άννα Κόμπου εξηγεί: «Η διατροφή που συνέστησα προέκυψε μετά από ανάλυση σύστασης σώματος και μέτρηση βασικού μεταβολισμού ηρεμίας. Το διατροφικό πλάνο σχεδιάστηκε πάνω στις προσωπικές ανάγκες της ηθοποιού, τις εξειδικευμένες μετρήσεις που έκανε, τον τρόπο ζωής και τις προτιμήσεις της, στοιχεία που πρέπει όλοι να λαμβάνουμε υπόψη μας για να πετύχει μια δίαιτα. Για το βέλτιστο αποτέλεσμα και σε επίπεδο απώλειας βάρους και σε επίπεδο διατήρησης της καλή υγείας της, το διατροφικό της πλάνο ανανεώνεται κάθε εβδομάδα κατόπιν μετρήσεων οι οποίες καθοδηγούν και το επόμενο βήμα μας. Επίσης, στην ενδιαφερόμενη προτάθηκε να ασκείται και να καταναλώνει τουλάχιστον 2 λίτρα νερό ημερησίως».

Δείτε το μενού που πρότεινε η διατροφολόγος Άννα Κόμπου:

Πρωινό

Γάλα και 3 φρυγανιές με ταχινόμελο ή
Γιαούρτι με φρούτα και μέλι ή
1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με 40 γρ. τυρί και φυσικό χυμό πορτοκάλι

Δεκατιανό
1 κούπα φρούτα με ξηρούς καρπούς και μέλι ή
Αποξηραμένα φρούτα με φυσικό χυμό

Μεσημεριανό
Φρέσκο ψάρι με χόρτα ή ανάμικτα λαχανικά, 1 μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης (2 φορές την εβδομάδα)
Όσπρια με λαχανικά και ρύζι: π.χ. φακόριζο με καρότο και διάφορα μυρωδικά, λίγες ελιές και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης (1 φορά την εβδομάδα)
Λαδερά π.χ. φασολάκια ή μπάμιες ή μπριάμ ή σπανακόρυζο με 60 γρ. τυρί και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης (1 φορά την εβδομάδα)
Κοτόπουλο με 1 μερίδα ψητά λαχανικά π.χ. μανιτάρια, κόκκινη πιπεριά και 1 μέτρια πατάτα (1 φορά την εβδομάδα)
Σαλάτα ζυμαρικών π.χ. πέννες με τόνο, ντοματίνια και λοιπά ανάμεικτα λαχανικά (1 φορά την εβδομάδα)
Το αγαπημένο της φαγητό π.χ. σούπες, γιουβαρλάκια, κολοκυθάκια γεμιστά κλπ. με σαλάτα ανάμεικτων λαχανικών (1 φορά την εβδομάδα)

Απογευματινό
1 γιαούρτι με φρούτα και μέλι ή
Φρουτοσαλάτα με μέλι, κανέλα και 1 μικρό ποτήρι κεφίρ ή
Φρουτοσαλάτα με 30 γρ. ξηρούς καρπούς ή
40 γρ. σοκολάτα υγείας και 1 φρούτο (μέχρι 2 φορές/ εβδομάδα)

Βραδινό (εναλλακτικές)
Αυγά βραστά με σαλάτα ανάμεικτων λαχανικών και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
Ντάκο με ντομάτα, ανθότυρο και παξιμάδια ολικής άλεσης
Γιαούρτι (πρόβειο ή κατσικίσιο) με φρούτα και μέλι
Αραβική πίτα με λαχανικά, τυρί και γαλοπούλα
Ποικιλία από σαλάτες ανάμεικτων λαχανικών ενισχυμένες με τυρί/τόνο/κοτόπουλο/ ξηρούς καρπούς/αβοκάντο/κινόα/καπνιστό σολομό/αυγά κλπ.

Social share

Αρχειοθέτηση

DMC Firewall is a Joomla Security extension!